tirsdag 28. juni 2011

2 x 30 årslag.


Forrige helg var vi i 2 x 30årslag. Og da ble det jo produsert to kort.

Ett "manne" kort jeg ble kjempe fornøyd med. Liker godt trykkene fra Kenny K. Så det ble kjøpt ett par digitalstempler fra han.

Her har jeg brukt sort og grå bazzil som jeg har sotet og laget mønster på ved hjelp av stempel fra Tim H, swirlen er en dies fra samme produsent. Denne er farget med distress ink og fått litt rødt glitter på seg. Teksten er trykket ut med Dymo maskinen min.

Trykket er farget med distress ink.


Til kona i huset og min bestevenninne laget jeg ett rammekort. Ett lett kort å lage som er utrolig flott å se på og kan pyntes på utallige måter. Oppskriften på rammekort finner du på bloggen til Ragnhild (hun har en utrolig inspirerende blogg og lager de lekreste ting, så ta gjerne en titt).

Kortet mitt har jeg pyntet med ett designark fra maja, punsh fra MS, trykket er fra panduro, sommerfuglene i metall er fra kort og godt, båndet er fra panduro og blomstene/ bladene er fra litt forskjellige produsenter.




På innsiden har jeg brukt samme mønsterark og farget ett hvitt bazzilark med distress stain fra Tim H.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar